söndag 21 februari 2010

12 e Novellen LEAN BACK

Jag satt nere vid stranden och såg ut över havet. Christina var kvar i stugan och förberedde för vår hemfärd till Göteborg i morgon. Det var nu snart tre veckor sedan som Lena hade lämnat oss i en, minst sagt, vild bilfärd ner till Malmö där jag satt vid ratten och hon gav mig en upplevelse mot motorhuven bla. som jag sen t kommer att glömma. (Se novellen MOT MOTORHUVEN här nedan). Vi saknade henne båda två. Den knappa vecka hon gästat oss fylldes av lust och erotik och veckorna därefter gav en eftersmak som jag ibland haft svårt att hantera. Christina och jag har knullat och älskat som tokar i alla möjliga formationer och vid alla möjliga tillfällen efter det. Tänkt tillbaka. Blivit kåta. Fantiserat eller gått igenom det som verkligen hänt och blivit ännu kåtare. Pär, som tjejerna haft en kväll tillsammans med var (Se novellen PÄR här nedan) över till oss i förrgår och fikade och när jag berörde deras kväll reagerade han mest generat så jag bytte samtalsämne till mer alldagligt innehåll. För övrigt har vi haft besök av vår, nu utflugne och vuxne, son ett par dagar. Han hade separerat från sin Emma och kopplade av ett par dagar här innan han åkte vidare till kompisar i Västervik. Har också haft besök av några kompisar från Stockholm som vi inte träffat sen vi var där uppe i vintras och hade sex på tunnelbanan mitt i natten. (Se novellen TUNNELBANAN här nedan).

Nu när semestern är slut tar jag äntligen papper och penna, vilket jag borde gjort tidigare, och går ner och sätter mig vid en grästuva för att färdigställa en text jag börjat på för länge sen. Men istället för att skriva sitter jag här och minns tillbaka. Efter en stund förstår jag dessutom att jag sitter precis på den plats där Christina blev uppvaktad av en engelsman förra sommaren. Vi hyrde då en annan stuga en bit längre upp och var här nere och nakenbadade som vi brukar göra. Jag var kvar på stranden medan Christina var i och simmade. Det var en del folk runt om men inte så vansinnigt mycket och en av dom som var där var just denne engelsman som kom fram till mig och presenterade sig som John och tillade att han sett oss på avstånd och att han tyckte Christina var så fin. Jo tack, tänkte jag. Jag håller med och många med mig.

Christina som vid det tillfället börjat att röra sig upp mot oss var verkligen vacker där hon plöjde genom vattnet upp mot stranden. Eftermiddagssolen gnistrade mot hennes fuktiga, nakna kropp. Höfterna, brösten hennes hår och hennes murra blänkte i fukten. Jag såg att hon tvekade en stund när hon såg att jag hade sällskap. Hon hade helst velat kunna skyla sig med en handduk eller något men var tvungen att gå vidare för handduken låg uppe hos mig. John stod och såg på henne, log mot henne där hon skred fram över sanden och jag såg i profil hur hans balle ryckte när han hälsade på henne och han sa direkt att han tagit kontakt med mig för att han tyckte att hon var så fin. Snacka om rakt på sak, tänkte jag. Jag kände en blandning av stolthet och blev lite kåt av hans direkta sätt. Hon stod framför honom och även hon såg hur hans kuk nu plötsligt stod i halvt givakt och när hon satte sig ner bredvid mig frågade han henne om hon inte kunde luta sig bakåt en aning. "Lean back" som han sa och hon log generat men gjorde som han sa och jag kände nu att även jag hade halvstånd och när han lite senare frågade om vi inte kunde gå iväg till ett ensligare ställe svarade Christina blixtsnabbt "Maybe another day". Vi reste oss upp och sa att vi skulle gå hem men att om han var här följande dag kl. 18 00 så skulle vi kanske vara här också.

Herre satan vad vi knullade den natten när vi pratade och tänkte tillbaka på mötet med John. Att han var så direkt gjorde oss pirriga. Nästa eftermiddag så tvekade Christina hur vi skulle göra och ville ha ytterligare en dags betänketid. Jag som alltid respekterat hennes beslut gick ner själv och mötte John och sa som det var. "It´s okej" log han. Vi bestämde dagen efter vid samma tidpunkt men att vi då skulle ses på uteserveringen på puben.

Kvällen efter vid 18 satt vi på uteserveringen och såg hur han kom släntrande över asfalten, in genom grindarna och fram till oss. Christina hade bestämt sig för att avböja. Hon tyckte helt enkelt att detta var för rakt på. Gillade inte att någon bara dyker upp och går på som han gjort, men det tog inte lång tid för henne att ändra sig. För framför oss satt en helt annan person än denne tokkåte engelsman som stött på henne på stranden. Trevlig, roande, snygg var han dessutom enligt Christina och efter ett par timmars småsnack och några glas vin signalerade hon till mig att hon måste gå på toaletten och ville att jag skulle följa med. Strax utanför damernas såg hon på mig med en blick jag kände igen och jag sa ”du har ändrat dig va”? Hon bara såg på mig med en jakande min och jag kysste henne och viskade att hon är den vackraste och sexigaste som finns och att jag kände som hon kände. Jag kollade att jag hade kådisar på mig vilket jag hade.

Vi gick tillbaka och John pratade i telefon med någon och när han var klar tittade han på oss och jag sa, ” What place”? ” Beach, some where?” . Svarade han med ett leende. ”Okej” svarade vi och vi började röra oss ner mot stranden. Det var mörkt men ljuset som stjärnorna utstrålade gjorde att det inte blev helt svart över stranden och havet. Det var helt folktomt så långt vi kunde se.

När vi kommit i skydd av en sandgryta intill några stora grästuvor med fri utsikt över det stilla nattsvarta men stjärnglittrande havet stannade vi, såg på varandra och Christina började att klä av sig. Jeansen, tröjan, trosorna och helt naken ställde hon sig framför mig och John och vi gjorde samma som hon. Tre vuxna, kåta människor stod nu som i silhuett ut mot det väldiga havet och efter en kort stund tog John ett steg fram mot Christina och började kyssa henne i nacken och på halsen. Hans smekte henne över brösten och längs med låren och la handen över hennes fitta. Hon svarade med att greppa om hans kuk och runkade den lugnt och la sig sedan ner på rygg och spärrade ut benen. Hans balle hade nu styvnat och stod snett uppåt, pekande mot Karlavagnen och han satte sig på knä framför henne och tittade frågande på mig och jag svarade med en nickning varpå han med en suck körde in sin kuk i henne.

Jag låg bredvid dom och han knullade henne som om han aldrig hade knullat förr. Efter en stund drog han ut sin kuk och ville att jag skulle köra in min kuk i henne vilket jag gjorde från sidan och vi kysste varandra hett. Våra tungor slingrade sig om varandra och vi såg hur John stod bredvid oss och runkade och njöt av det han såg. Efter en stund kände jag att jag var på väg vilket jag inte ville ännu utan jag drog mig ur och sa till Christina att hon skulle ställa sig på alla fyra vilket hon gjorde. Jag smekte henne över stjärten och John drog på ett nytt kådis på sin task och ställde sig på knä bakom henne och trängde in sin kuk bit för bit. Christina suckade, gnydde behagfullt och John stönade när han började att köra kuken ut och in, ut och in. Jag backade en bit ifrån dom och såg skådespelet som ett skuggspel bland grästuvorna och med stjärnhimlen som bakgrundsfond. Jag kröp fram till Christina, tog tag i hennes ansikte, smekte det, kysste hennes mun och viskade i hennes öra att hon var den läckraste kvinna som fanns och att jag ville att hon skulle ha det riktigt skönt. Efter en stund stönade John högt och Christina svarade honom på samma sätt när det gick för honom. Jag smekte hennes bröstvårtor vid det tillfället och när han drog ut sin kuk ur henne smekte jag samtidigt hennes fitta. Jag kände hur hennes klitoris var uppsvälld och jag masserade den och Christina böjde sig framåt en aning och tog min kuk i sin mun och började att suga och efter bara en kort stund gick det för mig och sekunden efter fick hon sin orgasm. Jag var tvungen att tysta henne med mina läppar mot hennes läppar. Kände att det var lite onödigt att locka hit folk som egentligen inte alls hade för avsikt att ge sig ut på stranden i mörkret men som naturligtvis inte skulle kunna låta bli om dom hade hört henne.

Vi låg en stund alla tre och såg upp mot stjärnorna och John blev filosofisk och menade på att det är ju lite underligt att dom där hemma i England nu ser samma stjärnor som vi gör och att han om ett par veckor, när han kommer hem och då ser upp mot Karlavagnen kommer att tänka på oss och på den här stunden.

Vi skildes åt strax innan vi närmade oss puben som nu var stängd och vi sa att det skulle vara fantastiskt om vi kunde ses igen och allt det där man säger, och när jag nu sitter här och ser ut över havet och tänker tillbaka till den här händelsen för ett år sedan så tänker jag att det är väl ödet som bestämt att vi inte gjort det. Inte ännu i alla fall.

Jag började skriva på min text i mitt block men hade svårt att koncentrera mig. Det kändes lite tungt att även denna semester var över och jag tänkte, denna sommar var det Lena och Pär som var den stora upplevelsen och förra sommaren var det John. Undrar hur nästa sommar blir?

2 kommentarer:

  1. Trevlig berättelse den första i dagboken :)
    Sann eller påhittad?

    SvaraRadera
  2. hejsan
    Älskar läsa era noveller
    Blir så tänd av era noveller

    SvaraRadera