söndag 7 mars 2010

13 e Novellen HUSBILEN

Så var vi hemma i huset i den Göteborgska förorten igen efter flera veckor nere i hyrstugan vid Laholmsbukten. Posthögen som samlats på köksbordet som sonen lagt där innan han stack till Västervik, tronade högt upp mot kökstaket. Räkningar, reklam, tidsskrifter. Genom köksfönstret såg vi hur en mörk molnbank tornade upp sig i horisonten.
Körde igång datorn. Loggade in på nätet. En ansenlig mängd mail i mailboxen att gå igenom och när vi ögnat igenom adresserna fastnade våra blickar på en adress vi kände igen. För några år sedan hade vi hyrt en husbil och rullat runt lite i Mellansverige tillsammans med Lena och Lelle. Dom hade husvagn och för att vara skilda kom dom ovanligt bra överens. Deras barn var hos deras morfar och mormor och Lena och Lelle hade en vecka på sig tillsammans med oss. Vi hade hyrt vår husbil i två veckor och skulle således få klara oss själva vecka nummer två och det var under den veckan vi upplevde en oförglömlig händelse.
Vi campade på en liten camping någonstans i gränstrakterna kring Dalsland och Värmland och Lena och Lelle hade åkt tillbaka till Göteborg och vi satt och funderade på vart vi skulle ta vägen.
Vi styrde lite på måfå i riktning västerut och efter några timmar gjorde vi rast vid en sjö där det fanns en gammal halvtrasig skylt som upplyste oss om att det fanns en nakenstrand några hundra meter bort. Vi parkerade husbilen på parkeringen och efter att ha intagit en enkel lunch började vi promenera i riktning mot nakenstranden.
Området var buskigt och nere vid stranden låg några par samt en och annan singelperson och solade sig. I vattnet badade en grupp på fyra personer av båda könen. Vi gick rakt igenom stranden och vidare åt sidan in i ett bergsområde för att hitta en plats för oss själva och efter ytterligare ett par hundra meter landade vi på en slät bergshäll strax ovanför vattenbrynet.
Vi klädde av oss, bredde ut våra handdukar och hoppade därefter i det svalkande vattnet. Det är en härlig känsla att bada naken. Vattnet lindar in sig skönt över hela kroppen. Sköljer mellan benen på ett helt annat sätt än när man har badbyxor på sig.
När vi återvände till handdukarna la vi oss ner för att torka i solen och jag låg och tittade på Christinas snygga nakna kropp där hon kvinnligt och sensuellt låg på rygg, kisande mot solen. Jag sträckte ut min ena hand och smekte henne över hennes mage och upp över brösten och ner mellan hennes ben. Hon suckade behagligt och flyttade sig närmare mig och började smeka mig på samma sätt. Jag koncentrerade mig mer och mer på hennes fitta som började kännas lite svullen. Hon särade lätt på benen så att jag skulle komma åt lättare, samtidigt som hon öppnade ögonen och då till sin förskräckelse fick se att vi hade publik. Något som varken hon eller jag hade märkt.
Runt om oss, på behörigt avstånd stod män och tittade på oss och alla var lika nakna som vi och flera av dom hade ordentliga stånd. Ytterligare några av dom runkade sina kukar synligt. Vi stannade upp i vårt smekande en liten stund men efter bara en minut viskade Christina åt mig att jag skulle fortsätta. Hon särade på benen nu ännu mer och greppade min kuk samtidigt som hon putade en aning med underkroppen och jag tryckte min hand i hennes svullna fitta samt masserade hennes klitoris. Min balle fick hon ingen ordning på. Jag var alltför upptagen med att koncentrera mig på henne och på att ingen av dessa herrar, kanske ett tiotal eller fler, skulle komma stormande. Vakthunden i mig hade vaknat men Christina njöt. Hon började suckande skruva sig under min hand och hennes mutta blev allt våtare och plötsligt stod han där framför oss. Jag ryckte till, ställde mig upp. Likaså gjorde Christina. Hon var nu så kåt att hennes kinder flammade av upphetsning och hon vände sig till mig och föreslog att vi skulle gå tillbaka till husbilen istället.
Vi samlade ihop våra kläder, hängde handdukarna runt höfterna, drog på oss våra tröjor och började gå mot parkeringsplatsen. När vi hade gått en stund vågade vi vända oss om och titta och fick då se att några följde efter oss. Christina ökade takten och styrde mot husbilen och väl framme satte vi oss i förarhytten för att pusta ut. Jag skojade med Christina och menade att ”det där hade väl varit något för dig. Mer än 10 brunstiga hannar!!!” Christina nickade men är också en kvinna som vill bestämma själv när, var och hur, och den här upplevelsen blev övermäktig hennes möjlighet att styra kalaset.
Hon satt med särade ben och tittade på mig samtidigt som hon lättade på handduken runt höften och sa att hon gärna ville att jag skulle fortsätta med det vi höll på med där nere vid stranden. Jag lutade mig mot henne där hon satt vid ratten och med öppen förardörr och precis när jag hävt mig över henne och försökte få tag i dörrhandtaget för att stänga den, körde en bil upp vid sidan av oss och passagerardörren på bilen öppnades.
I bilen satt en av männen som varit med nere vid stranden. Han hade öppnat sin gylf och hans dolme syntes tydligt där han satt och poserade för oss. Vi tittade mot honom och i ögonvrån såg jag hur Christina inte kunde låta bli att le mot honom. En yngre man som föll Christina i smaken vad jag kunde förstå, för i nästa sekund lutade hon sig bakåt mot ryggstödet, särade på benen ännu mer och medan hon satt och såg på hur hans task reste sig stelt och rakt upp och hur han grep tag i den och började runka, pullade jag nu hennes mus och hon började åter sucka.
Jag masserade henne så att det var på väg att gå för henne och hon vände sig då med frågande min mot mig och jag visste vad hon menade och jag nickade jakande.
Jag reste mig upp och klättrade bak i husbilen och såg hur Christina räckte ut sin hand mot mannen i bilen. Hon gjorde en gest mot honom som talade om för honom att hon ville att han skulle komma in till henne, och i nästa sekund hörde jag smällen från hans bildörr, och så stod han där framför henne. Christina satte sig då upp och kröp bak till mig tätt följd av honom. Han stängde bildörren efter sig. Såg på mig med frågande min och jag signalerade tydligen positivt för han ställde sig bredvid Christina som nu låg naken på den ena britsen och såg på honom och han började klä av sig. När han drog av sig sina boxershorts gungade hans kuk fram, lika styv som för en stund sedan och Christina såg på den, greppade runt den, drog upp sina ben, putade med underlivet uppåt och han ställde sig på knä framför henne, drog på en kondom och satte sedan kukhuvudet mot hennes blygdläppar och sa, ”hej, jag heter Pelle.” ”och jag heter Christina” svarade, i mina ögon, den sexigaste kvinnan på norra halvklotet och i samma stund som han stötte in kuken i henne, stönade hon att hennes man hette Christian. Därefter övergick konversationen i små men djupa suckar. Jag satte mig på knä bredvid dom och jag lutade mig fram och kysste min hustru djupt och innerligt samtidigt som jag kände hur hennes kropp stötte tillbaka mot Pelles stötar.
Efter en stund märkte jag hur dom båda var på väg. Jag tryckte då min ena hand mot Christinas blygdläppar och kände hur Pelles kuk jobbade in och ut, in och ut i hennes mushål och hans hängande pung slog mot hennes skinkor. Jag förde mitt ena finger upp mot översidan av hennes fitta och kände där hennes klitta, hård och blöt och jag tryckte fingertoppen mot den och knådade lätt och Christinas gnyende läte övergick nu till ett högt stön och hon sprutade sin fittvätska över Pelles kukrot och hans pung. Sekunden därefter ökade han tempot och knullade henne nu vilt och sprutade därefter ut sin sats samtidigt som han stönade högt.
Några minuter senare låg dom båda och bara andades. Ingen sa något. Båda låg och såg på mig som om dom hade väntat sig att jag skulle ge något slags uttalande och jag kände att visst, varför inte och jag sa. ”Är det någon som vill ha kaffe?”
Båda brast ut i skratt och tackade ja och under fikat berättade Pelle att detta inte var första sexäventyret för honom och att han vid några tillfällen varit med och ordnat sexfester och om vi ville, kunde vi lämna vår mailadress så skulle han höra av sig när det blev något nästa gång. Detta var nu mer än två år sedan och vi hade inte hört något från honom och därför trott att det hela kanske mest var snack eller att han glömt oss.
”Ska du inte öppna mailet?” sa Christina frågande när vi satt där framför datorn. ”Visst” svarade jag och sekunden efter läste vi följande.
Hej och tack för senast. Hoppas ni mår bra. Jag har legat lite lågt ett tag men är nu med och arrangerar en fest som går ut på att man ses på ett speciellt ställe och alla som ingår i gruppen har en liten röd näsduk synlig på ett bestämt ställe på kroppen vilket betyder att man…
Den mörka molnbanken utanför köksfönstret hade nu seglat vidare och himlen lyste så där härligt klarblå igen och vi bestämde oss för att vi skulle ta med posthögen på köksbordet och sätta oss ute på terrassen och gå igenom den där istället för att sitta här inne.

2 kommentarer:

  1. Hej, vilken härlig upplevelse med husbilen...Är nu riktigt kåt efter att ha läst den

    SvaraRadera