måndag 8 februari 2010

9 e Novellen DEN SOM VÄNTAR...

Det har nu gått snart en vecka sedan Lena kom till oss för att stanna några dagar på väg ner till Malmö. Hennes ursprungliga plan var att stanna ett par dagar, Kanske tre och sedan åka vidare. I Malmö skulle hon hälsa på släktingar för att sedan, nästa vecka åka upp till Göteborg igen för att ta över barnen av Lelle, hennes fd. man och barnens pappa som hade dom den här veckan. Så hade hon tänkt, men stoppet hos oss i vår lilla hyrstuga hade blivit så fylld av spännande, positiva och erotiskt laddade upplevelser att hon blivit kvar längre än beräknat. Men i övermorgon var det dags att åka vidare. Igår hade hon och Christina varit på strandpuben tillsammans med en ny bekant vid namn Pär som jag och Christina lärt känna vid ett tidigare tillfälle, och därefter gått hem till honom på natten där båda kvinnorna hade varit utmanande och dansat nakna inför och med honom och sedan haft sex tillsammans med honom i hans soffa. Lena hade knullat honom medan Christina smekt honom på olika sätt. Detta hände medan jag var i Borås på jobb och när jag kom hem på natten och hade hämtat dom utanför porten där Pär bor, satt Christina och jag i trädgården i natten och hon berättade vad som hänt vilket gjorde mig så kåt att jag sedan knullade Christina medan hon låg framstupa med baken snett upp i vädret riktat mot mig över några lågt växande grenar på vår björk. Detta medan Lena sov sött i utdragssoffan inne i stugan. Trodde vi, men ack vad vi bedrog oss. Efter det att jag skjutit in min hungrande kuk i Christinas härliga mus en sista gång och jag sprutat in min säd djupt in i henne, hörde vi Lena som med skälmsk röst från verandan tackade för uppvisningen och dessutom tillade något i stil med att nästa gång ville hon gärna vara med. Och vi som trodde att hon sov.

Hennes kommentar gjorde att jag följande dag vandrade omkring som en sprängkåt och fulladdad automatkanon. Jag följde min sexiga välsvarvade Christinas minsta rörelser och Lenas mjuka kurviga kropp där dom rörde sig på gräsplätten, uppe på verandan, nere på stranden och överallt. Tyckte att deras röster hest sexigt viskade fram varje ord. Jag njöt som en fullblodig hingst på vårbete omgärdad av brunstiga ston som sakta rörde sig framför mig och ständigt vände ändan suktande mot mig.

Dagen efter vår omtumlande upplevelse började närma sig sitt slut och jag började känna mig ordentligt orolig i kroppen, i själen, i känslan men framför allt i min bultande dolme som retsamt skavde mellan benen. Jag förde gårdagen på tal vid flera tillfällen för att väcka kvinnornas känsla för det som utspelades igår och på det viset väcka deras kåthet men vad jag än sa så lyckades dom växla in på vardagliga spår. När natten nalkades och vi suttit en stund på verandan med var sitt glas vin så reste sig Lena plötsligt upp och sa god natt samt att ”Imorgon blir sista kvällen här hos er. I övermorgon måste jag ner till Malmö, fast jag ska ärligt säga att jag hellre hade stannat här under helgen också men det är som det är”. Lena gäspade , log och sa god natt varpå hon gick in i stugan för att krypa ner i gästsoffan bakom förhänget.

När Lena gått in och lagt sig tittade Christina på mig, log och sa ”jag ser vad du tänker älskling men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge”. Jag tittade på henne och frågade vad hon menade och hon svarade att det är ju inte sista natten Lena bor här. Du har din chans imorgon”. Jag kände mig generad över att min egen hustru såg rakt igenom mig och harklade mig och sa, ”Nä vad då, jag bara…”. Hon avbröt mig och sa, ”det du suktar efter kan vi se som en härlig huvudrätt i en trerättersmeny… Inte sant? Men innan huvudrätten brukar man ju få förrätt”. Hon ställde sig upp, sträckte ut sin hand mot mig och sa, ”kom, jag kan ge dig förrätten nu, här bakom hörnet” Hon tog min hand och ledde mig runt stughörnet in i det täta buskaget där och hon tryckte sig nära mig samtidigt som hon stack ner sina båda händer innanför min byxlinning, greppade tag om ballen med båda händerna och viskade att om jag knäppte upp mina byxor och drog ner dom så skulle jag få en stund som sedan skulle göra mig lugn i många timmar framåt.

Bara minuter senare stod jag så lutad med ryggen mot stugväggen och med jeansen neddragna till fotknölarna med min Christina framför mig på knä och med min fullblodsstyva balle i sin mun. Mjukt sugande från kukroten intill pungen och ut mot ollonet. Långa sugande drag och när hennes tunga och läppar nådde kukhuvudet sög hon till lite extra samtidigt som hon roterade med tungan runt ollonmynningen där det var som mest känsligt och jag kände varje gång hur den killande kåtheten rusade genom pungen, svanskotan, stjärten och ut i kukens yttersta punkt.

Jag höll runt hennes nacke och jag njöt samtidigt som jag vred mitt ansikte upp mot den nattsvarta skyn. Där uppe gled ljusen från ett flygplan fram och mina tankar snurrade runt 10000 meters-klubben vilket gick ut på att den som knullar på en flygplanstoalett på den höjden sedan ingick i detta prominenta sällskap. Jag funderade på hur det skulle kännas att köra in kuken i Christina på en flygplanstoalett och… mitt i tankarna började det rusa ordentligt och jag spände med underkroppen och började nu knulla henne in i hennes mun samtidigt som hon ihärdigt sög med långa sköna sugande drag. Jag greppade tag i hennes hår och stötte hennes mun mot mig och nu rusade sperman genom kroppen och genom kuken och in i hennes mun och när det hela var över och lugnet lagt sig i min kropp, sjönk vi båda ner i vegetationen, samtidigt som jag såg hur flygplanet där uppe försvann bortåt utom synhåll. Och jag tyckte att det signalerade till mig med sina, normalt fasta positionsljus innan det försvann. Sex korta, snabba blinkningar och sedan var det borta.

Jag förde upp min högra hand under Christinas kjol och in under hennes trosor. Jag kände hur hennes klitoris var svullen och jag förde ner mitt finger in i hennes mushål och fick på det viset med mig hennes fuktiga fittsaft när jag sedan tryckte fingertopparna lätt mot hennes kittlare igen. Hon låg tryckt mot mig och vi kysstes samtidigt som hennes fitta svullnade mer och mer och jag masserade den taktfast och hennes rörelser blev allt mer intensiva och hennes dova stön övergick till ett utdraget gny som hon automatiskt dämpade eftersom vi var utomhus. Hennes kropp var nu spänd som e strängen på min gitarr. Strax därefter slappnade hon av helt samtidigt som hon slog ihop sina lår i ett tecken att jag skulle sluta för att strax därefter krypa tätt intill mig och vi kysste varandra samtidigt som min blick nu hade fastnat på ett nytt flygplan där uppe och mina tankar började vandra i riktningen mot att om någon sätter på en kvinna på en flygplanstoalett och dom samtidigt blir varse om att det bildas kö där utanför, hur klarar dom det? Eller om dom får veta att dom bara flyger på 9000 meter och därför inte får räkna sig som medlemmar i 10000 meters-klubben. Vad gör dom då?

Christina lyfte sitt ansikte mot mig och såg in i mina ögon och undrade vad jag låg och tänkte på? Om jag tänkte på henne och Lena tillsammans eller…? Jag log och svarade att…” jo någonting åt det hållet kanske”…

1 kommentar: