lördag 13 februari 2010

10 e Novellen BÅDA VAR KLÄDDA I INGENTING

Lenas sista dag, efter att ha gästat oss i nästan en hel vecka i stugan vi hyrt med utsikt ut över Laholmsbukten och dom stora långa sandstränderna där, hade infunnit sig. Trakter som under gott klimat lugnt kan mäta sig med områden söder ut i Europa. Dom senaste dagarna hade den erotiska stämningen i vår lilla stuga byggts upp till oanade höjder av olika orsaker och undertecknad vankade omkring som en halvgalen tupp och bara sög in dom två kvinnornas utstrålning. Christina som visste om min belägenhet, log när hon mötte mig i olika situationer, och det värsta var att jag visste vad hon log åt. Hennes lite retsamma utstrålning gjorde det inte lättare för mig. Det tickade och bultade i lemmen och faktum är att både min Christina och Lena är just dom där två kvinnorna som många drömmer om. Mogna, vackra, sensuella, säkra och när det ville sig… gränslöst kåta.

Kvällen närmade sig och efter kvällsmat satte vi oss ute intill spaljén med var sitt glas vin, godis och bara njöt av den stjärnklara Västkusthimlen. Vi pratade, vi skrattade, vi kom in på vågade bredgrader och tjejerna berättade om hur kvällen hemma hos Pär hade avlöpt (Se novellen PÄR här nedan) och jag berättade att jag blivit hembjuden till Katja när jag släppte av henne i Falkenberg men tackat nej och att jag fick en lång mjuk kyss av henne istället. ” Det bådar gott för framtiden” sa min egen fru och log skälmskt. ”Du kan ju åka upp till Falkenberg vid tillfälle och knulla av henne”. Hon vände sig till Lena för att få något slags kvinnligt medhåll och Lena nickade fnittrande. ”Vem ska du knulla av då”? Replikerade Lena vänd mot Christina. ”Jag har nog fått knulla mer med andra under vårt förhållande än han, så jag behöver inte utjämna.

Natten flöt in mellan häckar och körsbärsträd och det började bli lite kyligt och Lena föreslog att vi skulle flytta in och kanske spela kort. ”Varför inte klädpoker”? Replikerade Christina och där någonstans tog natten slut för mig. Det jag sedan har ett svagt minne av var att jag vaknade i vår dubbelsäng och att Christina inte var där och bakom förhänget hörde jag suckande ljud, småviskande kommentarer av upphetsande slag och gny. Jag drog undan förhänget så jag kunde se bort mot utdragssoffan som var Lenas nattplats och det jag såg var inte det jag hade väntat mig. Min Christina låg omslingrad runt Lena och båda var klädda i ingenting. Deras händer sökte varandras kroppar, smekande, lekande och flämtande. Lena gled ner mellan Christinas ben och tryckte sina läppar mot hennes fitta och började slicka henne med sin tunga långt utsträckt och efter en stund närmade hon sig Christinas fitta med hela sin mun och tryckte den hårt mot hennes blygdläppar. Christina började vrida sig som en mask som ska till att agnas på metkrok och hon började stöna högt och kastade sig upp mot Lena som sög henne allt ivrigare, ivrigare och ivrigare varpå det smällde till mot Christina underliv när hon fast och hårt mötte Lenas mun och det gick för henne. Christina sprutade fittsaft i en rak stråle upp i luften som Lena begärligt försökte fånga med sin tunga. Hon la sig under strålen när den dalade och drack begärligt samtidigt som hon onanerade sin egen fitta.

När denna utlösningsscen bedarrat log dom mot varandra och Lena kröp upp mot Christina och satte sig grensle över hennes ansikte och tryckte ner sin bultande murra över Christinas ansikte och jag hörde tydligt det smackande ljudet när Christina sög lenas klitoris och hur hon då och då stack in sin tunga i hennes mushål. Lena red Christina rytmiskt samtidigt som hon knådade och smekte sina bröst och tvinnade bröstvårtorna och jag såg hur Lena spände sig som i en båge uppåt och hur hon dämpat skrek rätt ut med stängda läppar och när det hade gått för henne föll hon framstupa, vred sig ett halvt varv så att hennes ansikte kom i jämnhöjd med Christinas och dom båda kvinnorna tryckte sig kärleksfullt mot varandra, kysste varandra, log och tittade åt mitt håll som om dom hoppats att dom haft publik.

Jag somnande åter och vaknade sedan en andra gång på tidiga morgonen och låg länge och bara funderade på vad jag varit med om. Bredvid mig låg Christina som om inget hade hänt och i utdragssoffan låg Lena, också hon som om inget hade hänt. Dom båda kvinnorna sov lugnt vilket jag tydligen också hade gjort alltför mycket eftersom jag hade hoppat över en härlig stund tillsammans med dom båda kvällen innan. Varför jag hade somnat abrupt hade jag inget svar på men tydligen hade jag missat något. Ja, jag hade ju visserligen fått bli publik. Alltid något. Eller hade jag det? Var det hela bara en dröm? Jag trevade ner längs med Christina lår och in mellan dem och jag tyckte att hon var lite fuktig i alla fall, men det kunde hon ju vara ändå. Jag visste varken ut eller in men en sak visste jag nu där jag låg ensam vaken i den tidiga morgontimmen, att jag ville in. Min snopp hade blivit penis som hade blivit task som hade blivit balle och som till sist blivit en hård kuk som ville knulla.

Jag drog upp Christinas nattlinne till midjan, särade hennes lår och kröp emot henne från sidan och tryckte in kuken bit för bit. Känslan var obeskrivligt skön. Hennes mus var så exakt trång och exakt mjuk och fuktig och det surrade genom kroppen på mig som om jag aldrig hade upplevt det tidigare. Långt och djupt in i hennes fitta satt nu min styva balle som i ett skruvstäd och jag började dra den fram och åter. Ut och in och jag kände efter en stund att det började rusa i kroppen och efter en ganska kort stund kom utlösningen och jag tryckte till så att hela hennes underliv flyttades iväg en bit och sekunden därefter slappnade musklerna av och efterkänslan av en skön orgasm infann sig samtidigt som jag kände hur kuken nu blev balle och sen task och därefter penis. Och innan den var en snopp igen hade jag dragit ut den och lagt mig till ro. Christina sov genom hela knullet, trodde jag. För bara ett par sekunder därefter öppnade hon ögonen, ser på mig, ler och frågade om jag tyckte det var skönt att knulla en sovande kvinna.

Något förvånad svarade jag att ”det var det”. ”Mysigt” svarade Christina, det finns en sovande kvinna till i den här stugan. Jag förstod vad hon menade och lyfte på täcket och tittade ner mellan mina ben och konstaterade att det skulle nog ta alltför lång tid att få igång lemmen igen. Att det nog bara skulle bli fiasko av ett försök att lägra också Lena. Christina som läste mina tankar viskade att” Du kan ju köra Lena till Malmö i morgon istället för att hon ska åka tåg.

Jag lyssnade ut i mörkret hur Lenas mjuka snusningar hördes i utdragssoffan och jag svarade att ”det kanske kan vara en idé”. ”Mm-mm ni kan stanna och ha picknick på något ensligt ställe och om du tar Cherokeen så kan ni ha det mysigt i bilen. I den ryms man ju. Det har har ju i alla fall du och jag gjort vid flera tillfällen”. Christina log och pratade sig in i sömnen och efter en kort stund hörde jag dom bådas lätta långa sovande andetag och jag tänkte att jag hade visserligen tänkt att sätta mig i bersån imorgon och fila på en text jag ska ha klar tills nästa vecka, men det skulle nog hinnas med det också om det var så att Lena accepterade att få sjuss av mig. Innan jag somnade en tredje gång, hörde jag hur koltrasten som bodde en bit bort hade vaknat och ville tala om det för alla i området. ”Gå och lägg dig igen fågelskrälle”, mumlade jag för mig själv innan även jag flöt in i sömnens värld.

3 kommentarer: