onsdag 17 februari 2010

11 e Novellen MOT MOTORHUVEN

Jag återvände sent på kvällen samma dag som jag skjutsat Lena till Malmö. Lena hade bott hos oss i vår hyrstuga i nästan en vecka och skulle nu vidare ner till släktingar i Malmö och vi hade kommit överens om att jag skulle köra henne istället för att hon skulle åka tåg. Vi hade upplevt en sensuell vecka, alla tre, tillsammans med alla möjliga inslag. (Se novellerna här nedan) Och min Christina tänkte att jag på det här viset kunde få möjlighet till en sista upplevelse själv med hennes väninna Lena på vägen ner om det ville sig väl. När jag vid återkomsten klev in på verandan satt Christina där, iklädd endast ett par solglasögon och framför sig hade hon ett glas Pata Negra. Ett spanskt rött vin vi köpt just i Malmö när vi var där i försomras. Det visade sig att det fanns en tanke med valet. Christina tittade utmanande på mig, höjde glaset och sa ”skål, hoppas du haft en lika bra Malmöresa som då när vi var där och vi köpte det här vinet”. Christina tittade forskande på mig och jag sa att ” Jo tack det var en…” ”Tyst” avbröt Christina… ”Jag kanske inte vill höra”. ”Ja men du…” ”Kom” avbröt hon mig igen och såg forskande på mig. ”Ställ dig på knä framför mig”

Jag gjorde som hon sa och hon tog en klunk av vinet, böjde sig fram emot mig och tryckte sina läppar mot mig samt lät vinet spruta in i min mun. När jag svalt det sista av vinet tog hon ett fast tag i skrevet på mig, klämde till och såg mig uppfodrande i ögonen när hon frågade om jag hade ork för henne också eller om jag tappat all kraft nu. Jag svarade att” Ja men det…” ”Tyst” avbröt hon mig igen. ” Jag kanske inte vill veta”. ”Men fan, du frågade ju” svarade jag varpå jag fick veta att vi män inte fattade någonting, och i det här fallet stämde det helt och hållet. Jag måste ha sett ut som en fågelholk inför hennes mystiska beteende och blev väl ännu mer förvirrad när hon ställde sig upp intill mig, sträckte sig efter sitt skärp som hon dragit ur sina shorts, tog skärpet i höger hand och kommenderade mig av med kläderna.

Medan jag drog av mig allt, hällde hon upp var sitt glas och när jag stod där utan en tråd på kroppen satte hon sig bredvid mig och sa…”Blunda”. Jag blundade och kände hur hon varsamt smekte mig utmed hela kroppen. Hon smekte mig runt låren, pungen, kuken men när hon kom till skinkorna small det och jag kände hur det sved till. Jag öppnade förvånat ögonen och hon sa ”Det där är en del av ditt straff och här kommer den andra delen”… Hon hällde sitt vin över mig varpå hon kommenderade mig att göra likadant med henne. Jag gjorde som hon sa och blev sen beordrad att slicka hennes nakna, vinindränkta kropp från topp till tå.

När jag slickat henne ren på varenda millimeter frågade jag henne vad hon menat med straff? Jag sa ”Straff får man när man…” längre hann jag inte utan blev även nu avbruten med att hon egentligen ingenting ville veta. Inte nu i alla fall. Hon tittade på mig precis så där förföriskt som bara hon kan göra och gick därefter in i stugan för att hämta en sak, som hon sa, och jag passade då på att hälla upp ett glas vin till som jag snabbt hällde i mig istället för på mig, innan hon kom ut. Man vet ju aldrig, tänkte jag och svalde sista klunken lagom till det att hon passerade genom dörren. Nu iklädd även sina långa skinnstövlar.

Hon ställde sig framför mig, kommenderade mig att ligga på rygg. Jag gjorde som hon sa och hon ställde ena sin stövelklack mot mitt bröst, tryckte till lite lätt, tittade ner på mig och befallde mig att jag skulle runka medan hon onanerade. Jag tog tag i min lem och började dra skinnet fram och åter samtidigt som jag såg hur hon förde in ena sitt finger i sitt fitthål och masserade klittan med tummen. Hon vajade sexigt med underkroppen och såg mig djupt och fodrande in i mina ögon och sa” Du är väl trött efter den långa bilresan och ditt knullande med Lena din horbock, så det är väl bäst att det är du som ligger ner och att det är jag som knullar dig”.

I det läget hade jag varken lust eller ork att kommentera vad hon sa så jag bara suckade behagfullt och passade på att njuta av det jag såg, kände och upplevde och famnade efter hennes kropp när hon sakta sänkte sig ner på huk över mig och satte sig gränsle över min, nu styva, kuk och tryckte in den i sin fitta. Christina satt över mig med klackarna stadigt i verandagolvet och hon började röra sig upp och ner och jag kände hur ballen gned skönt inne i hennes fitta.

Christina gled efter en stund ned från min kropp och la sig bredvid mig och såg forskande på mig och sa att nu ska hon inte säga tyst något mer, nu ville hon höra hur jag och Lena haft det på resan ner till Malmö. Det hon egentligen undrat över över hela tiden men som hon hittills tystat ner.

Jag sa. ”Jag satt där i bilen med din väninna bredvid mig som bland annat berättade om kvällen då du och Lena var tillsammans med Pär. (Se novellen PÄR här nedan). Lenas kjol var halvt uppdragen på låren och jag kunde inte låta bli att tänka på hur Pär hade upplevt det hela. Hon log lite skälmskt mot mig när hon detaljrikt beskrev dom olika turerna och även fast du berättat om den natten redan och hon berättade samma sak som du så var det som att höra en annan berättelse i alla fall eftersom den kom från hennes läppar. Jag skrattade åt henne när hon beskrev hur hon fått Pär att ramla ner från soffan och då smällde hon till mig på låret och ångrade sig genast för att hon kanske gjort mig illa och började istället smeka mitt lår för att göra bot. Jag reagerade på hennes smekningar och la min hand på hennes lår och bytte samtidigt fil och la mig på innerfilen samtidigt som vi klättrade upp mot krönet av Hallandsåsen och därpå kunde se bort mot slätterna över Bjärehalvön som bredde ut sig till höger om oss. Solen glimtade fram då och då mellan molnskyarna jag kände hur hennes hand nådde mitt skrev. Hon smekte mig sedan på insidan av mitt lår. Hon tittade på mig djup in i ögonen och hon frågade om det kändes skönt. Mmm svarade jag. Ska vi stanna frågade hon därefter.? Ja gärna sa jag. Vi stannade bilen på en liten skymd parkeringsplats och hon fortsatte att smeka insidan av mina lår och gled med handen över min bula. Hon skrattade till lite och tittade djupt i mina ögon när hon gav mig en lång skön kyss. Jag lät min hand glida på insidan av hennes lår och upp och in i hennes fitthål. Jag kände att hon var blöt och hon gav ifrån sig ett skönt stön när jag vidrörde henne där. Hon tog tag i mina byxor och sa ”dom här är väl ett onödigt plagg just nu”. Jag hjälpte henne att få av mig dom onödiga plaggen. Därefter fortsatte vi att ta av hennes, som hon kallade dom, onödiga plagg. Hon satte sig i mitt knä med ett ben på var sida om mina ben, pressade sina bröst mot min bringa och slickade mig i örat och sa ”kom… gör vad du vill och vad jag vill kom”. Därefter grep hon om dörrhandtaget, öppnade bildörren och hävde sig fnittrande ut på gräset. Helt naken reste hon sig därpå upp, tog ett par raska steg fram mot motorhuven och la sig framstupa över den samtidigt som hon putade med stjärten. Min kuk stod nu i givakt samtidigt som den tickande ryckte av kåthet. Jag tittande mig nervöst omkring för att se att det inte var en massa folk runt bilen men vi var själva på parkeringsplatsen och jag klev ut genom bildörren och tog två snabba steg fram till henne, ställde mig i position bakom henne och tryckte in min dolme i hennes mutta och började köra den in, ut, in och ut”.

Christina som legat tyst bredvid mig och lyssnat stod nu upp och tittade på mig med uppspärrade ögon. Hon andades häftigt och smekte sig själv mellan benen samtidigt. Jag fortsatte att berätta, ”Jag sköt kuken in och ut, in och ut i henne samtidigt som jag upphetsat och nervöst tittade mig omkring så att vi inte skulle bli upptäckta och Lena började nu att låta högt och tydligt och då hörde jag till min fasa hur en hund svarade henne och strax därefter stod dom där i buskarna. Husse och hans stora schäferhanne, storögt gloende på oss. Jag drog ut kuken ur henne, tog tag runt hennes midja och fick in henne i bilen, startade och körde iväg ut på motorvägen”.

”Utan en tråd på kroppen”! Replikerade Christina, ännu mer storögt. Jag nickade skamset att så var det. ”För att ingen skulle se oss la jag mig i ytterfil tryckte mina nakna tår mot gaspedalen och lugnade mig inte förrän jag var uppe i ca. 140 drygt. Lena hade fiskat fram en filt som legat i baksätet och lagt den över oss båda för att försöka dölja vår nakenhet så mycket som möjligt. Hon log, men inte länge, för plötsligt hörde vi ett välbekant ljud bakom os och såg i backspegeln en grupp Bandidos som ville om. Dom körde i den typiska plogformationen som dom brukar göra ibland och det här gänget hade jag ingen lust att stöta mig med, så jag la mig på innerfilen för att släppa om dem. Två och två dundrade dom förbi utan en min trots att dom måste ha sett på vilket sätt vi var klädda, eller inte klädda rättare sagt.

”Fortsatte ni nakna till Malmö”? Undrade Christina. ”Nä det gjorde vi inte, vi körde av vid en avfart innan Landskrona och sedan in på en grusväg som ledde över ett fält bort till en dunge mitt på fältet”. Christina onanerade nu intensivt och tillade…”Och där knullade ni igen”? Jag satte mig upp på verandagolvet, grep henne runt midjan, smekte henne längs med låren och bekräftade det hon sa. Jag sa, ”Ja, eller knullade klart kan man säga, fast den här gången i bilen” Christina tittade intensivt på mig och sa, ”och den här gången var det ingen husse med hund som dök upp eller? Sen då, Hur många nyp fick du egentligen på den här lilla korta resan? Jag hade bara gjort upp med Lena om ett knull men det kanske blev fler, eller…”? Jag svarade som det var att detta var det andra och det sista men att det egentligen hängde ihop med det första som ju var en avbruten påsättning. Att vi sedan åkte raka vägen ner till Malmö, gick och åt tillsammans och att jag sedan släppte av henne på adressen hon angivit. Därefter styrde jag tillbaka hit.

Christina tittade tyst på mig där jag satt på verandagolvet och smekte hennes ben upp mot hennes lår och jag undrade vad hon tänkte och hon sa att ”mig har du aldrig knullat mot motorhuven minsann”, varpå hon tog tag i mina händer och föste bort dem, vände på klacken och gick. Jag ställde mig upp med ett ryck och försökte fånga in henne men hon hade redan hunnit ut bland buskarna på väg mot parkeringen där bilen stod och fortfarande iklädd endast höga skinnstövlar la hon sig över motorhuven, putade med stjärten rätt upp i vädret och jag tänkte skräckslaget på hur jag skulle agera nu. Herre jävlar, tänkte jag. Skulle jag vara tvungen att pippa henne där nu för att hon skulle ta sitt förnuft till fånga. Skulle det vara det enda sättet att få henne därifrån. Jag sprang in i stugan för att hämta våra badhanddukar, virade den ena runt mig och sprang ut genom bersån med den andra handduken i näven I öster såg jag morgonljuset sakta krypa fram mellan trädtopparna i riktning mot Christinas nakna stjärt och innan jag nådde fram till henne hade ljusstrimman landat mellan hennes skinkor och liksom pekade in i hennes nakna skrev. Jag stannade upp och såg på hennes fina bak och jag trevade med ena handen under badhandduken, grep runt min kuk, tog ett steg fram mot henne, tittade mig runt om – inte ett liv som jag kunde märka - så jag tryckte in min halvståndiga task djupt i hennes mutta och hon kved till. Runt om oss var det tyst och ingen hade, som vi såg det, vaknat och min task blev styvare och styvare tills den satt som i ett skruvstäd långt inne i henne. Mot skogskanten mot öster blev ljuset intensivare och intensivare och jag sköt min sats rätt in i hennes härliga fittgrotta samtidigt som dom första tunna solstrålarna från morgonsolen glimtade mellan grenverken.

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara upplevelser, upphetsande att läsa om dem!

    SvaraRadera
  2. Hej på er vilken sköna noveller ni har läsningen är mycke eggande , man sitter och får stånd av det man läser .

    SvaraRadera