måndag 5 april 2010

14 e Novellen EN MAN I SJUNDE HIMLEN

Telefonen ringde och med beslöjad röst sa hon, "Jag och Sofia sticker från den här tillställningen nu. Vi tänkte att vi skulle ta en öl nere på Avenyn innan vi går hem. Kan du inte komma och möta oss"? Jag funderade lite på vad hon sa. Sofia och min Christina jobbade ihop och hade byggt upp en lite speciell relation emellan sig. Den gränsade lite till en erotisk känsla emellan dom båda kvinnorna. Lite som man kunde uppleva relationen mellan Christina och Lena i somras när Lena var och hälsade på i vår stuga som vi hyrt nere i Laholmsbukten. (Se bla. novellen Lena här nedan) "Varför ska ni gå så tidigt? Är det ingen rolig firmatillställning"? Jag hörde hur min röst lät forskande. "Vi har inget bra svar bara att vi känner för att gå till någon pub och ta en öl och att vi vill att du ska komma dit. Kommer du"?

Jag promenerade i rask takt över bron som leder över Göta älv. Avenyn kryllade av folk. Passerade en gycklare som samlat en ansenlig mängd människor omkring sig och längre upp en eldslukare som även han hade lockat till sig en ordentlig publik som barrikaderade trottoaren och som gjorde att det blev en del zickzackande genom folkmassan för att kunna ta sig vidare till puben som låg strax intill.

Det var tjockt med folk inne på puben. Sorlet blandades med musiken från en trubadur och nästan överröstade honom ibland. Jag hittade Christina och Sofia vid ett fönsterbord strax intill ingången. Sofia var, precis som Christina en mycket vacker kvinna och dom två var kolleger sen några år tillbaka och hade vid flera tillfällen varit ute tillsammans. Sofia som var skild hade inte något emot att jag dök upp så här. Tvärtom hade hon förklarat, och jag kände en laddning mellan oss tre. En laddning jag upplevt tidigare också. Jag visste inte riktigt varför men jag fick en liten ledtråd, trodde jag, när Christina gick på toaletten och Sofia böjde sig fram mot mig och viskade högt att "Du ska veta att jag älskar Christina". Hon hade nog tagit ett och annat glas som gjorde att hon blev lite frispråkig men jag bedömde ändå att hon nog menade vad hon sa. På vilket sätt kunde jag inte riktigt bedöma. Kunde det vara så att hon var lesbisk? Förmodligen inte, men kanske bi i så fall tänkte jag samtidigt som Christina kom tillbaka från toaletten.

Efter någon timmes öldrickande, pratande, skrattande föreslog Christina att vi skulle gå hem till oss för en nattfösare vilket Sofia ställde sig positiv till. Det var inte längre än att vi kunde promenera genom den Göteborgska natten mot vårt radhusområde som låg en bit utanför stan. Jag gick emellan dom båda och höll mina armar runt dom och deras kvinnlighet och skönhet fick flera att reagera när vi vandrade fram. Långa blickar från ensamma män och från grupper av män och även par. Jag kände mig utvald.

Väl hemma snodde vi i ordning varma mackor, hällde vin i glasen och satte oss i soffan och började prata om ditten och datten och allt möjligt. Samtalsämnet förändrades dock under tidens gång och efter en stund var vi inne på sex. Tillåten sex men mest det som betraktades som förbjuden sex, för det måste erkännas att det var det som kittlade mest. Sofia hade en aning om att vi hade erfarenheter ut över det vanliga och lurade in oss i bekännelsefasen. Jag gjorde klart att jag var attraherad av dom båda där dom satt i soffan i sina korta kjolar och exponerade sin snygga ben ända upp till låren. Samtalsämnet blev mer och mer laddat och plötsligt sa Sofia att hon skulle åka hem. "Men sov över här", tyckte Christina. "Du kan sova i gästrummet". Eller mellan oss i vår dubbelsäng, tänkte jag, men jag sa det inte. Sofia funderade ett kort tag och sa sen okej och jag gick ut i badrummet medans dom båda kvinnorna bäddade i ordning i gästrummet som låg en trappa ner.

När jag var klar gick jag raka vägen tillbaka och in i vårt sovrum för att upptäcka att Christina tydligen var kvar där nere och bäddade i ordning, för i sovrummet var hon inte. Jag gick ut och bort genom vardagsrummet och nerför trappan där gillestugan och gästrummet låg bara för att upptäcka hur dom båda låg i sängen. Dom småfnittrade lite som skolflickor och när dom fick se mig ropade Christina på mig att jag skulle komma och lägga mig jag med och dom båda gled ifrån varandra för att göra plats emellan sig. Jag log, behövde inte tänka många sekunder på hur jag skulle göra, utan låg där i mitten i nästa stund. Dom kröp upp mot mig från var sin sida och tryckte sina munnar mot min hals, kinder, mina läppar och när jag lät mina händer smeka deras kroppar där under täcket kände jag att dom var nakna. En behagfull känsla flöt genom kroppen och jag kände i nästa stund hur Christina drog av mig mina boxershorts och smekte mig över kuken som sakta reste sig.

Vårt ivriga samtal tidigare hade nu bytts ut mot små sensuella viskningar och i nästa stund sparkade Christina av oss täcket och vi låg där alla tre som vi var skapta. Blottade inför den släckta taklampan och hyllan och bordet i hörnet invid dörren. Sofia njöt av beröringen och mötte Christinas hand vid min kukrot och dom båda masserade mig från pungen och upp mot ollonet. Det sköt pirrande rännilar genom kroppen på mig. Jag tyckte jag hade hamnat i sjunde himlen. Jag smekte dom båda intensivt över deras skinkor och in mellan deras lår och vi kysstes. Mina läppar mötte min frus läppar och mötte i nästa stund Sofias läppar och där efter kysste kvinnorna varandra.

Sofia sa att hon ville se när vi älskade och jag vände mig mot min hustru och kysste henne över hela ansiktet och vi smekte varandra ner runt skinkorna och in mellan låren och jag sökte efter Christinas klitoris som jag började massera. Hon stegrade sig av vällustkänslan och hennes fitta var nu plaskvåt och hon gnydde, stönade och ropade till mig att jag skulle komma in i henne. Hon ställde sig på alla fyra, putade med stjärten och blottade sin fittskåra och jag tryckte mitt ollon mot hennes blygdläppar och tryckte in ballen i henne bit för bit samtidigt som jag mötte Sofias kåta blick. Sofia smekte Christina över brösten, nacken och axlarna. Rullade hennes bröstvårtor mellan tumme och pekfinger och la sig på rygg framför Christina och särade på benen och sa till henne att hon ville bli smekt. Christina böjde sig ner mot hennes särade ben medans jag knullade henne allt intensivare. Hon sträckte sin hand mot henne, stack in pekfingret i hennes fitthål och satte tummen mot klitoris och började fittrunka henne. Sofia började stöna högt.

När Christina märkte att det var på väg att gå för mig, la hon sig platt på mage och vred sig sedan åt sidan så tasken lämnade hennes sköna fittgrotta med en flosp och jag stod där på knä med kuken rätt ut i vädret och såg hur Christina nu tog två kuddar som hon la under Sofias stjärt och böjde försiktigt isär hennes ben och Christina tittade på mig och sa, "knulla henne. Hon längtar efter din kuk, Det vet jag". Jag sänkte mig ner över henne, kände Christinas hand runt mitt ollon och hur hon satte kuken tillrätta så att jag skulle kunna styra in den. Hon hade en härligt skön musgrotta och medans vi alla tre låg där tätt omslingrande och kysste varandra, pumpade jag kuken in och ut, in och ut. Jag tog min vänstra hand och greppade tag runt Christinas skinkor och förde min hand mot hennes nyknullade fitta och runkade hennes klitoris som nu kändes stor som en liten penis.

Sofia kysste oss växelvis. Långa sköna tungkyssar och hon och Christina började stöna i takt med varandra. Jag kände hur det började rusa från ryggslut och ut genom pungen och ut i kukhuvudet och samtidigt som den mest underbart sköna utlösningskramp exploderade i mig, skrek också dom rätt ut och jag kände hur min hand blev skyblöt av Christinas fittsaft och likaså hur min kukrot och pung fick sig en dusch av Sofias fitta. Vi spände oss som fjädrar i en orgasm som kändes som om den höll på att dela på skelettet nedåt ryggslutet varpå vi sjönk ihop i en hög på sängen och bara andades. Sa ingenting på flera minuter. Bara andades.

Efter ytterligare en stund hörde jag hur dom båda hade somnat. Dom låg på var sin sida om mig med ansiktena mot min hals och jag såg på dom och jag kysste dom båda på kinden och på deras munnar, men dom märkte inget. Dom hade somnat ordentligt och jag tänkte att närmare sjunde himlen än så här, för en man som jag, kommer man inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar